Contact
Heb je vragen of loop je tegen problemen aan? We helpen je graag verder via de volgende kanalen:
Nieuwe koppeling
Wil je je aanmelden om een nieuwe koppeling te maken? Vul dan het aanmeldformulier in. Voordat je dat invult vragen we je om onze uitleg van het aansluit-en koppelproces te lezen.
Supportportaal
Op ons Supportportaal worden actuele verstoringen van Ons-applicaties getoond. Ondervindt je koppeling hinder? Controleer dan eerst of daar een verstoring gemeld wordt.
Technische ondersteuning
In het geval van technische problemen met een bestaande koppeling kan je contact met Nedap opnemen via ons Supportportaal. Je kunt inloggen met de gegevens die je hebt gekregen tijdens de aanmelding.
Functionele ondersteuning
Heb je vragen over de architectuur van een koppeling of de functionaliteit van Ons®? In dat geval kunnen onze gecertificeerde integratiepartners je helpen. Zij hebben kennis van het zorgproces bij zorgorganisaties, het Ons®-systeem en Ons API.
Ontwikkelingenportaal
Wil je weten waar wij aan werken? Of heb je een goed idee? Laat het ons weten via ons Ontwikkelingenportaal.
Overige vragen
Bekijk dan eerst onze informatiebronnen op deze site. Kan je nergens met je vraag terecht? Neem dan contact op via ons-api@nedap-healthcare.com. We kunnen alleen helpen met onderwerpen die vallen binnen de ondersteuningsmogelijkheden van Ons API.